Service centrala termica pe gaz sau electrica 18-28 kW Ilfov

199,00 lei

În stoc (poate fi pre-comandat)

instalatii-service-centrale-termice

199,00 lei

În stoc (poate fi pre-comandat)

Selecteaza locatia de livrare

Adaugă în coș
Cumpara Acum
  • Livrare & Retur

    Livrare

    Modalitatile de livrare sunt dupa cum urmeaza: ridicare personala de la punctele noastre de lucru sau livrare prin serviciul nostru. Livrarea se efectueaza cu un singur sofer, pana la prima usa. Livrarea se efectueaza in 24/72 ore in functie de locatia dvs. si de traseele curierilor livratori. Exista posibilitatea ca livrarile sa fie intarziate de factori care nu tin de Prompt Service Clima – de exemplu: perioada sarbatorilor, intemperii etc.

    Retur

    Daca te-ai razgandit si vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numerele: 0725 223 238 / 0212 600 600. Daca problema nu a fost rezolvata de catre Departamentul Tehnic sau de catre Departamentul Vanzari, aveti posibilitatea de a returna produsul.
    Pasi si informatii cu privire la dreptul de return conform OUG 34/2014:

    1. Ne informezi cu privire la intentia de returnare prin formularul de retur (afisat mai jos) sau la adresa de email retur@prompt-service.ro. Aveti la dispozitie 14 zile de la primirea coletului.
    2. Produsul trebuie sa ajunga in posesia noastra. Dupa discutia cu noi si verificarea informatiilor, conform Art. 14, OUG 34/2014, returnarea produsului cade in sarcina consumatorului. Termenul de returnare al produsului de la data cererii de retur este de 14 zile.
    3. Primirea produsului. Dupa ce primim produsul si verificam starea acestuia, va informam cu privire la acesta. Termenul de procesare al cererii de retur de la primirea produsului este de 14 zile.
    4. Viram suma de bani, conform comenzii dumneavoastra in contul bancar indicat.

    .

    Ajutor

  • Pune o Întrebare
Compara

LIVRARE

Rapida
Securizata

GARANTIE

Conform
Legislatiei

MONTAJ

Aer Conditionat
Boilere

Service centrala termica pe gaz 18 – 28 kW Ilfov


1. Deplasarea unui inginer de service specializat in constatarea defectelor si repararea centralelor.

2. Inginerul de service va incepe prin a verifica si a depista defectul reclamat de catre utilizator.

3. In momentul in care problme a fost depistata (in urma verificarilor) este comunicata beneficiarului.

4. Dupa caz, reparatia centralei, daca este posibil si nu este nevoie de piese de schimb si este doar o problema de reglaj, setari sau mentenanta, se remediaza fara costuri suplimentare.

5. Daca dupa interventia la centrala s-au remediat problemele semnalate de catre client, inginerul va face probe pe toate modurile de functionare.

6. In cazul in care dupa verificarea si testarea centralei se constata ca este nevoie de piese consumabile (senzori, presostat, fluxostat, electrozi de aprindere/ionizare, supapa de siguranta) acestea se pot schimba cu acceptul clientului dupa ce este informat de costul pieselor si costul manoperei.

7. Daca pentru remedierea defectelor constatate este nevoie de alte piese mari din centrala (placa electronica, pompa de circulatie, vana gaz, ventilator, vana cu 3 cai, schimbator de caldura, schimbator acm) se va reveni cu o oferta pentru piesa si manopera.

8. La finalul operatiunilor se va completa un proces verbal in csre se evidentiaza care au fost problemele, ce lucrari s-au efectuat si ce lucrari mai sunt necesare pentru a repara centrala termica.

    In functie de defectul reclamat de catre client se pot verifica urmatoarele componente:
  • – Placa electronica
  • – Pompa circulatie si vana 3 cai
  • – Ventilator
  • – Senzori
  • – Presostat
  • – Fluxostat
  • – Supapa de siguranta
  • – Electrozi aprindere/ionizare
  • – Vas de expansiune
  • – Schimbator caldura/acm
  • Extra
    Capacitate centrala termica [kW]

    Acoperire

    Recenzii

    Nu există recenzii până acum.

    Fii primul care adaugi o recenzie la „Service centrala termica pe gaz sau electrica 18-28 kW Ilfov”

    LIVRARE SI TRANSPORT

    1. Ridicare personala

    De la punctele de lucru situate in locatiile:

    1. Bucuresti – Calea Giulesti 142 – se poate realiza plata cu numerar / card / card in rate

    2. Ilfov – Buftea – Sos Bucuresti – Targoviste nr 1D – se poate realiza plata numai cu card (fara rate)

    3. Prahova – Campina – Bd 1 Decembrie 1918 nr 10 – se poate realiza plata cu numerar / card / card in rate

    2. Conditii de livrare:

    - Produsele livrate sunt insotite de factura fiscala / aviz si certificate de garantie – dupa caz

    - Livrarile se efectuaza cu masini – cu un singur sofer – pana la prima usa. (definire concept de prima usa: usa de bloc de la intrare in bloc / usa de poarta de la intrare in curte )

    - Manipularea produselor se poate realiza la cerere initial inainte de a pregatii expeditia – acolo unde este posibil – si cu costuri ce vor fi comunicate in scris ca si raspuns la solicitarile clientilor.

    - Produsele se expediaza in cutii originale – la care este posibil sa fie aplicate extra-cartoane, folii de protectie si alte elemente ce vin sa ne protejeze produsul in asa fel incat sa ajunga in cele mai bune conditii

    - Functie de tipurile de ambalare se va percepe o taxa suplimentara – fixa - taxa de ambalare.

    3. Livrare Nationala (inclusiv Ilfov si Bucuresti)

    Livrarea este asigurata in functie de tipul produsului, disponibilitatile fizice si solicitarile clientilor cu ajutorul companiilor de transport: Fan Courier, Sameday, Raben si flota proprie Prompt Service

    *Pentru localitatile ce nu se afla in raza de acoperire a curieratului (km suplimentari), taxa de transport este comunicata de un reprezentant prompt-service.ro
    **Pentru a avea o informatie corecta privind costul transportului rog contactati un reprezentat Prompt-Service la numerele: 0212.600.600 si 0725.223.238 sau pe mail: office@prompt-service.ro

    4. Timpul de livrare

    Livrarea se efectueaza in 24/72 ore in functie de locatia dvs. si de traseele curierilor livratori. Exista posibilitatea ca livrarile sa fie intarziate de factori care nu tin de Prompt Service Clima - de exemplu: perioada sarbatorilor, intemperii etc.

    Exista cazuri in care datorita unor factori care de cele mai multe ori, nu tin neaparat de noi livrarea poate intarzia, dar va asiguram ca vom depune tot efortul ca timpul dumneavoastra de asteptare sa fie minim.
    Exemplu factori externi ce pot intarzia livrarea: blocaje de trafic cauzate de intemperiile naturii etc.

    Termenul de livrare exact va fi comunicat de catre reprezentantul Prompt-Service in momentul confirmarii comenzii Dumneavoastra, existand posibilitatea alegerii unui interval orar in care sa se realizeze livrarea.

    *IMPORTANT: Toate promotiile cu titlul de TRANSPORT GRATUIT, se aplica doar pentru localitatile acoperite de firma de curierat (fara kilometrii suplimetari).

    **Produsele livrate national prin curier rapid sunt impachetate in mod optim pentru a realiza cea mai buna protectie a produsului expediat. Clientii au obligativitatea de a verifica la primirea coletului, integritatea acestuia si daca se constata urme clare de lovituri ale ambalajului, care pot cauza stare a produsului sa refuze coletul si totodata sa scrie pe awb-u curierului motivul refuzului.

    ***Pentru gama de produse SERVICII plata in rate este momentan dezactivata. Se pot achizitiona servicii impreuna cu alte produse complementare pentru achitarea in rate. Plata serviciilor se poate face doar integral prin plata online cu cardul sau ordin de plata. Detaliile suplimentare se stabilesc ulterior, cu operatorul.

    Detalii ambalare

    • Taxa de 4 lei se aplica atunci cand comezile sunt livrate prin curier.