Meniu
Cosul de cumparaturi

Conditii de Garantie

Conditiile de garantie sunt conforme cu O.G. 21/1992, OUG 140/2021 si O.G. 174/2008

Toate Bunurile comercializate de catre Prompt Service Clima, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi , in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Prompt Service Clima, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Prompt Service Clima.
In cazul Bunurilor vandute si livrate de Prompt Service Clima , Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul Prompt Service Clima este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre Vanzator. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa sesizari@prompt-service.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de Prompt Service Clima SRL

Daca aveti certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei, il puteti expedia la adresa Calea Giulesti nr. 142 insotit de certificatul de garantie si o descriere a defectului.
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau suport pentru expediere contactand tehnic@prompt-service.ro Departamentul Garantii.

Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de producator:

Daca produsul a fost insotit de un certificat de garantie emis de producator, va rugam sa urmati indicatiile mentionate in respectivul document. Departamentul Garantii va poate sprijini in rezolvarea problemelor aparute. Daca aveti nevoie de asistenta contactati tehnic@prompt-service.ro.

Perioada de acordare a garantiei

Garantia oferita pentru produsele noi este de 2 ani conform OUG 140/2021. Pentru produsele resigilate termenul este de 1 an conform OUG 140/2021.
Pentru persoanele juridice, termenele de garantie pot fi diferite.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Conditii de acordare a garantiei

Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane sau firme neautorizate sau neagrementate, duc la pierderea garantiei.
In situatia in care clientul inregistreaza datorii la vanzator, interventia in garantie nu se face decat dupa achitarea debitelor restante.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei:

  • produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.
  • etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
  • produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, etc.)
  • setari si instalari incorecte
  • surse de tensiune defecte
  • prize fara impamantare
  • patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
  • interventia mecanica asupra produselor
  • conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor

Mentiuni

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Termenul maxim de solutionare al garantiei este de 15 zile conform OUG 140/2021.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.