PROMOTII
Livrare
CATEGORII

Căutare

Categorii

Aparate aer conditionat Pompe de caldura Incalzire Ventilatie & filtrare aer Filtre, Vase expansiune si pompe Fitinguri instalatii Tevi instalatii Robineti, racorduri, supape Sisteme de canalizare Amenajare baie Scule si unelte Electrice Piese de schimb Elemente asamblare si fixare Servicii montaj, intretinere si reparatii

Contul Meu

Autentificare Înregistrare

Contact

📞 +40 725 22 32 38 ✉️ [email protected]

Termeni și Condiții

Condiții generale de vânzare - S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L.

Obiectul documentului

Condițiile și termenii generali de vânzare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către Prompt Service Clima S.R.L. prin magazinul online prompt-service.ro către Cumpărători și pot fi modificate numai cu acordul scris al ambelor părți.

Definiții ale prezentului document

B.1 Utilizator: orice persoană care vizitează și sau interacționează cu site-ul prompt-service.ro.

B.2 Vânzător: S.C. Prompt Service Clima S.R.L., având sediul social în București, Calea Giulești nr. 142, sector 6, număr registru comerțului J40/22661/1994, CUI RO6706510.

B.3 Cumpărător: persoană juridică, persoană fizică sau altă entitate juridică care comandă bunuri și/sau servicii.

B.4 Magazin virtual: pagini web aparținând Prompt Service Clima S.R.L. care se află la adresa prompt-service.ro prin intermediul căruia Cumpărătorul are acces la informații privind produsele și serviciile oferite spre vânzare.

B.5 Bunuri și Servicii: orice echipament, serviciu, proiect finalizat, materiale sau părți a acestora, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă sau privitoare în alt mod la acestea care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului.

B.6 Comandă online: este un document electronic prin care Cumpărătorul intră în legătură cu Vânzătorul și prin care Vânzătorul este de acord să livreze bunuri și servicii iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora. În cazul în care produsele nu se află în stocul curent de marfă, Vânzătorul le poate comanda la furnizor în urma solicitării Cumpărătorului dar în același timp livrarea pentru astfel de comenzi se va face în momentul în care marfa ajunge în stocul Vânzătorului, în 24-48 de ore.

B.7 Comandă confirmată: este comanda efectuată online sau telefonic de către un Cumpărător ale cărui date de identificare și detalii la comandă au fost validate telefonic sau prin email de către Vânzător.

B.8 Încheierea contractului: are loc la emiterea facturii fiscale de către Vânzător și nu la lansarea comenzii de către Cumpărător sau emiterea confirmării de primire a acestei comenzi de către Vânzător.

B.9 Dreptul de autor: Acest website este întreținut și administrat de S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L.. Întregul conținut al acestuia - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică WEB, scripturi, programe și alte date - este în administrarea S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Preluarea de informații de pe acest website în scopul republicării totale sau parțiale sub orice formă precum și folosirea fără acordul companiei S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. a oricăror elemente se pedepsește conform legilor în vigoare. S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura website-urilor la care se ajunge prin legături de pe acest website (legături de natură comercială sau publicitară). Răspunderea pentru acest website o poartă în întregime proprietarii acestora.

B.10 Specificații: toate caracteristicile și/sau descrierile serviciilor și echipamentelor așa cum sunt descrise în comandă.

Documente ale contractului

Prin lansarea unei comenzi pe site-ul prompt-service.ro, Cumpărătorul agreeaza forma de comunicare prin email sau telefonic, prin care Vânzătorul își desfășoară activitatea. Comanda va fi compusă din următoarele elemente:

  • Comanda în care sunt scrise clar datele de livrare și facturare
  • Specificațiile Cumpărătorului acolo unde este cazul
  • Contract la distanță prin mijloace electronice

Comanda este finalizată atunci când există o confirmare electronică sau verbală (email sau telefon) din partea Vânzătorului către Cumpărător fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. În cazul în care Vânzătorul a confirmat comanda, acest lucru este o acceptare a termenilor comenzii. O comandă neconfirmată de Vânzător nu are în niciun moment valoarea unui Contract la distanță prin mijloace electronice.

Valabilitate

La emiterea facturii de către Vânzător, contractul intră în vigoare. Vânzătorul informează Cumpărătorul despre aceasta telefonic sau electronic (e-mail). Condițiile și termenii generali de vânzare vor sta la baza contractului încheiat între Vânzător și Cumpărător. În completarea acestor acte, se va emite de către Vânzător sau furnizor al acestuia, certificatul de garanție.

Obligații extinse ale vânzătorului

Vânzătorul, pentru a onora comanda în cele mai bune condiții, își va utiliza toate resursele profesionale și tehnice, ca bunurile și serviciile livrate să îndeplinească specificațiile, cerințele și nevoile Cumpărătorului. Informațiile prezentate pe website au caracter informativ. Ele sunt documentate și modificate conform fișelor/website-urilor de prezentare ale producătorilor.

De asemenea, descrierile produselor pot fi incomplete însă S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante conform datelor primite de la producători/furnizori (Conform OUG 34/2014 ARTICOLUL 6).

Notă importantă: S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. face toate eforturile în a furniza pe website informații corecte despre produse: preț, imagini și caracteristici. Este posibil ca unele date să fie eronate. Imaginile sunt prezentate pe website cu titlu de prezentare, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.)

Cesionarea și subcontractarea

În unele cazuri, pentru onorarea comenzii, Vânzătorul va putea cesiona și/sau subcontracta către o terță parte diverse servicii, acest lucru putându-se face fără informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Întotdeauna Vânzătorul va fi responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Utilizatorul NU va copia, prelua, distribui și publica informațiile conținute în magazinul virtual prompt-service.ro sau climada.ro în scop comercial fără acordul prealabil scris al titularului site-ului. Mărcile, denumirile, însemnele grafice sunt proprietatea PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. neputând fi preluate sau folosite fără acordul prealabil scris al proprietarului. De asemenea este interzisă orice modificare neautorizată în site-ul prompt-service.ro.

Confidențialitate și publicitate

Se vor putea folosi de către Vânzător informațiile furnizate de către Cumpărător pentru a se putea realiza Contractul la distanță prin mijloace electronice. Totodată va fi interzis Cumpărătorului de a face public niciunei terțe părți nicio informație cu privire la comandă sau cu caracter privat primită de la Vânzător, fără acordul scris al Vânzătorului, sub sancțiunea plătirii către acesta de daune interese.

În baza acordului utilizatorului, Vânzătorul își rezervă dreptul de a stoca și folosi în interes propriu în scopul realizării activităților de marketing orice informație care a fost trimisă de către Cumpărător prin intermediul site-ului. De asemenea Vânzătorul nu va furniza niciunei terțe părți informațiile primite de la Cumpărător cu excepția partenerilor agreați.

Termene și penalități

Vânzătorul este obligat să anunțe Cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării în cazul în care nu poate respecta termenul de livrare și/sau pornire a comenzii. Totodată Cumpărătorul va avea dreptul să revendice daune suplimentare de la Vânzător când este permis de lege, în cazul neîndeplinirii totale sau parțiale din partea Vânzătorului a executării contractului în conformitate cu termenele stabilite.

Penalități întârziere plată: Dacă Cumpărătorul din vina sa întârzie plata mărfurilor în termenul prevăzut în factura emisă de Vânzător, este obligat la plata unor penalități de 0,5% / zi din suma datorată.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de livrarea sau facturarea produselor se va stabili un nou termen de livrare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare. Termenul de finalizare, dacă nu este modificat de Vânzător prin anunțarea Cumpărătorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.

Facturare - plăți

În comandă vor fi specificate prețul, termenul și modalitatea de plată. Se va emite de către Vânzător către Cumpărător o factură pentru bunurile și serviciile livrate. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații pentru a putea fi emisă factura conform legislației în vigoare.

Pentru componentele electronice care sunt piese de schimb în echipamentele de încălzire și climatizare ce fac obiectul unor comenzi speciale, este necesară achitarea unui avans sau a întregii sume în avans.

Riscuri și responsabilități

K.1 Livrare

Bunurile vor fi expediate Cumpărătorului, de către Vânzător, prin curier sau cu mașinile proprii.

K.2 Transport – Ambalare

În afara de cazul în care este agreat de Vânzător și Cumpărător diferit, Vânzătorul se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu Bunurile și Serviciile în momentul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și Serviciilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare pe un mediu durabil (tipărit / mail sau pe site în contul Cumpărătorului). Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciile pe teritoriul României.

K.3 Servicii la fața locului

La solicitarea expresă a Cumpărătorului, Vânzătorul poate asigura servicii reprezentând: descărcare, manipulare, instalare și punere în funcțiune. Aceste servicii vor fi negociate de către Vânzător și Cumpărător în legătură cu condiții de plată, preț și furnizare.

K.4 Serviciul deschidere colet la livrare

La solicitarea Cumpărătorului sau gratuit, Vânzătorul, pentru anumite produse din listă, poate oferi serviciul de deschidere colet la livrare. În acest moment, Cumpărătorul, la primirea coletelor poate să verifice atât starea ambalajelor exterioare cât și conținutul acestora. Semnătura de primire va certifica că produsele sunt cele comandate și au fost livrate corespunzător.

ACCEPTARE ȘI DREPTUL LA RENUNȚARE

Când bunurile și serviciile sunt conforme cu datele tehnice specificate în comandă, Cumpărătorul va accepta comanda. Dacă bunurile și serviciile nu sunt conforme cu datele tehnice din comandă, atunci Vânzătorul va aduce în conformitate bunurile și serviciile conf. comenzii, fără a cere Cumpărătorului alte costuri suplimentare.

Vânzătorul are obligația să respecte OUG 34/2014 și va aplica politica de returnare. În cazul în care Vânzătorul va constata că acțiunile întreprinse de către Cumpărător au fost efectuate cu rea intenție, poate să solicite daune interese către Cumpărător în condițiile legislației în vigoare.

Mărfuri excedentare

Dacă Vânzătorul livrează mai multă marfă față de cantitatea trecută în comandă, Cumpărătorul poate refuza marfa în plus în termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

Garanții

Prin certificatul de garanție emis de Vânzător sau un furnizor al acestuia și prin orice alte garanții prevăzute de legile aplicabile, Cumpărătorul este asigurat împotriva oricărei neconformități care poate afecta bunurile și serviciile sau o parte a lor, cu excepția uzurii normale, pentru perioada specificată în certificat, de la data emiterii facturii de vânzare.

Excepție fac produsele consumabile care nu beneficiază de garanție. Garanția pentru piese de schimb este conform legilor în vigoare.

Transferul proprietății

La momentul efectuării plății de către Cumpărător la adresa indicată în comandă, bunurile și serviciile vor intra în proprietatea sa. Prin livrare se înțelege semnarea de primire a facturii fiscale când bunurile și serviciile au fost livrate de către personalul Vânzătorului sau semnarea de primire a documentului de transport emis de către curier.

Important: Când bunurile și serviciile au fost livrate prin curier, Vânzătorul nu îl autorizează pe curier să deschidă coletele la cererea Cumpărătorului înainte de semnarea documentului de transport ci doar ulterior semnării documentului de transport și achitării contravalorii acestora. Răspunderea Vânzătorului față de conținutul coletelor expediate va fi doar dacă există un document încheiat de către Cumpărător și reprezentantul curierului care a făcut livrarea.

Respectarea legilor și standardelor

Vânzătorul va respecta toate legile, reglementările și ordonanțele referitoare la sănătate, securitate, mediu protecția muncii și PSI aplicabile la obligațiile sale contractuale, inclusiv fără limitare la asamblarea, manipularea, ambalarea, depozitarea, transportul și livrarea Bunurilor și Serviciilor.

Răspundere

În momentul îndeplinirii de către Vânzător a oricăror din obligațiile sale pentru finalizarea comenzii, nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau orice terță parte o poate suferi și nici pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după livrare sau pentru pierderea produselor.

Valabilitatea promoțiilor va fi în limita stocului disponibil. În cazul în care partenerii sau subcontractanții de orice fel implicați în executarea comenzii nu vor îndeplini oricare din obligațiile contractuale, răspunzător va fi Vânzătorul.

Preț ridicol sau specificații eronate

Unele prețuri și/sau specificații pot fi eronate. Vânzătorul va face toate eforturile pentru a pune la dispoziția Cumpărătorului informații cât mai corecte și mai complete despre prețuri și specificațiile bunurilor și serviciilor.

În momentul în care se înregistrează o comandă cu un preț ridicol, Vânzătorul va fi îndreptățit să anuleze comanda Cumpărătorului. În cazul în care se înregistrează o comandă cu specificații eronate ale unui produs, Vânzătorul va încerca prin orice mijloace să livreze către Cumpărător un produs cu specificații cât mai apropiate de cele prezentate în site la momentul generării comenzii. În cazul în care Cumpărătorul nu agreeaza propunerile Vânzătorului, Vânzătorul este îndreptățit să anuleze comanda Cumpărătorului.

Încălcare - terminare

Dacă obligațiile Vânzătorului inclusiv perioada de garanție nu sunt executate, Cumpărătorul îl va notifica pe Vânzător asupra acestei situații. Se va inițiaun plan de acțiune care va fi validat de către părți în termen de 3 zile de la notificare.

O comandă poate fi anulată de către Cumpărător prin email înainte ca aceasta să fi fost livrată. Dacă o comandă nu a fost anulată prin email înainte ca ea să fi fost livrată, atunci comanda va face obiectul returnării bunurilor, menționat pe site-ul Vânzătorului.

Forță majoră

Dacă neexecutarea unor obligații contractuale dintre V și C se datorează unui eveniment de forță majoră, nicio una dintre părți nu va fi răspunzătoare. Forța majoră este un eveniment imprevizibil și irezistibil care împiedică o persoană să-și îndeplinească obligația.

Litigii, Jurisdicție și Legea aplicabilă

Contractul dintre Vânzător și Cumpărător este supus legii Române. Litigiile care au la bază interpretarea și executarea acestui contract, se va încerca soluționarea pe cale amiabilă. Neajungându-se la niciun acord pe această cale, părțile vor apela la instanțele judecătorești competente de la sediul Vânzătorului.

Diverse prevederi

V.1 În cazul în care una sau mai multe prevederi sunt în conflict cu oricare cerință legal aplicabilă, respectivele prevederi nu vor fi aplicate și Vânzătorul împreună cu Cumpărătorul se vor strădui asupra unor noi prevederi care să fie în spiritul celor inițiale.

V.2 Persoanele minore trebuie să aibă consimțământul reprezentanților legali pentru plasarea unei comenzi.

V.3 Prompt Service Clima S.R.L. are dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat, în scris sau verbal (agresiv, licențios etc.), au în istoricul comenzilor livrări refuzate, folosesc în mod abuziv dreptul de retur în 14 zile.

Date cu caracter personal

W.1

În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR"), S.C. PROMPT SERVICE CLIMA S.R.L. ("Societatea"), are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră sau despre o altă persoană, prin intermediul paginii www.prompt-service.ro.

W.2

Datele pe care Societatea le prelucrează sunt următoarele: - Nume, prenume - E-mail - Adresa de livrare - Număr de telefon - IP-ul de la care s-a conectat calculatorul - Organizația la care sunteți angajat (opțional)

Prin intermediul paginii sunt prelucrate și datele necesare în vederea transmiterii corespondentei poștale sau pentru facturare și îndeplinirea altor obligații definite de Codul Fiscal.

W.3

Perioada de stocare a datelor: Ca durată de stocare a datelor menționate anterior, Societatea va stoca aceste date atât timp cât este necesar pentru rezolvarea solicitării dumneavoastră sau, după caz, pentru durata necesară îndeplinirii scopurilor pentru care sunt prelucrate datele, în funcție de temeiul care justifică prelucrarea datelor. În situația în care prelucrarea este bazată pe consimțământ, datele vor fi stocate până la retragerea consimțământului dumneavoastră.

W.4

Societatea va putea dezvălui datele dumneavoastră personale către terții implicați direct în procesul de livrare a produselor și facturilor, și anume: firme de curierat, instituții bancare, instituții de plată pentru procesarea cardurilor de credit/debit.

Având în vedere că pe durata vizitei dumneavoastră folosim module/cookie-uri de la terți, preluarea și folosirea datelor de la aceste module/cookie-uri este supusă politicii de date cu caracter personal a terților menționați.

W.5

Drepturile de care beneficiați în legătură cu datele dumneavoastră personale:

  • Dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor
  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat")
  • Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării
  • Dreptul de a vă opune prelucrării
  • Dreptul la portabilitatea datelor
  • Dreptul de a vă retrage consimțământul
  • Dreptul de a vă adresa justiției sau de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere

În vederea soluționării solicitărilor dvs. formulate în baza drepturilor menționate, precum și pentru orice întrebare legată de prezentul document, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: [email protected] sau la adresa sediului social al Societății menționată în antet. Solicitarea ar trebui să conțină toate informațiile necesare pentru a putea răspunde în mod adecvat (și anume, adresa dumneavoastră de email, numele și prenumele, numărul dumneavoastră de telefon, obiectul solicitării), inclusiv documente care să certifice identitatea solicitantului (copie după actul de identitate sau pașaport).

W.6

Securitatea și confidențialitatea: Protecția informațiilor în cursul transferării acestora: când informații personale sau confidențiale sunt transferate prin Internet, acestea sunt protejate prin intermediul criptării, și anume prin utilizarea protocolului Secure Sockets Layer (SSL) sau a altor protocoale similare aprobate de industria de profil.

Angajații noștri sunt obligați să respecte caracterul confidențial al oricăror informații personale deținute de Societate.

Returnări produse

Modificarea sau anularea comenzii

Pentru comenzile ce urmează să fie livrate, puteți anula comanda, atât timp cât nu a fost expediată de la curier.

Pentru comenzi cu plata online, conform art. 10 din O.U.G. nr. 34/2014, aveți dreptul la restituirea integrală a sumelor plătite, inclusiv și costurile de livrare.

Pentru comenzi cu plata ramburs, se va anula comenzainclusiv costurile de livrare, anularea find gratuită.

Pentru a anula comanda, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail [email protected], la numărul de telefon +40726221211 sau prin intermediul formularului de contact de pe site.

X.1 Ghid de returnare:

Conform art. 10 din O.U.G. nr. 34/2014, aveți dreptul de a vă retrage din contract, fără a oferi o justificare și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute în prezentul articol, în termen de 14 zile calendaristice.

Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care Clientul sau o persoana desemnată de către Client (alta decât transportatorul) intră în posesia fizică a produselor.

X.2 Procedura de returnare:

Pentru a-și exercita dreptul de retragere din contract, Clientul trebuie să informeze Vânzătorul, prin intermediul unei declarații explicite (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau prin e-mail) la adresa [email protected], cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract.

În cazul în care Clientul se retrage din prezentul contract, Vânzătorul va rambursa toate sumele primite de la Client, fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care Vânzătorul a fost informat cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract.

X.3 Obligațiile Clientului:

Clientul trebuie să returneze produsele către Vânzător, fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care a comunicat Vânzătorului decizia de retragere din prezentul contract.

Produsele trebuie returnate în ambalajul original, nedeteriorat, în stare perfectă, cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit (factura fiscală, certificatul de garanție, manualul de utilizare etc.).

Clientul suportă costurile directe ale returnării produselor.

X.4 Obligațiile Vânzătorului:

Vânzătorul va rambursa sumele datorate utilizând aceeași metodă de plată ca cea utilizată de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord în mod explicit cu o altă metodă de rambursare și cu condiția ca o astfel de rambursare să nu presupună niciun cost pentru Client.

Vânzătorul poate amâna rambursarea până în momentul în care a primit produsele returnate sau până când Clientul a demonstrat că a returnat produsele, luându-se în considerare prima situație care intervine.

X.5 Produse excluse de la returnare:

Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, dreptul de retragere nu se aplică în următoarele cazuri:

  • Produse sigilate care au fost desigilate de Client și care nu pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății
  • Produse care, după livrare, prin natura lor, sunt inseparabil amestecate cu alte articole
  • Produse confecționate în mod special pentru Client sau clar personalizate
X.6 Returnarea produselor deteriorate:

În cazul în care produsul livrat este deteriorat fizic sau nu corespunde comenzii, Clientul are obligația de a formula obiecțiuni în momentul primirii produsului, solicitând curierului să întocmească un proces verbal de constatare.

În lipsa unui astfel de document, Society nu își asumă responsabilitatea pentru viciile ascunse sau deteriorările produsului.

Pentru orice reclamații legate de produsele deteriorate sau neconforme, Clientul trebuie să ne contacteze în termen de maxim 48 de ore de la primirea coletului la adresa de e-mail [email protected].